CRM-система (Customer Relationship Management) або просто «ЦРМ» - це програмний комплекс, збудований на модульній системі.
Кожен модуль виконує свій набір функцій, у сумі модулі надають користувачеві універсальний інструмент контролю та автоматизації різних внутрішніх бізнес-процесів компанії та всіх етапів продажу.
Система загальних календарів та наступних кроків – модуль, який дозволить прозоро бачити завантаженість співробітників та компанії загалом. Ставити і відслідковувати, в режимі онлайн, виконання завдань - коли співробітник почав виконувати завдання і коли завдання за фактом було виконано. Як швидко співробітник зреагував на звернення клієнта і про що конкретно спілкувався співробітник з клієнтом. Навіть просто не забувати про своїх клієнтів. Ефективна робота з накопиченою клієнтською базою полягає в тому, що по кожному клієнту стоїть завдання і не важливо, купив клієнт чи ні - хороший сервіс завжди високо цінується, а клієнт, який не купив, порекомендує своїм друзям саме Вас!
Модулі накопичення клієнтської бази дозволять вести клієнтську базу прямо в системі та сегментувати пріоритетність за статусами. Вести облік, наприклад, з яким клієнтом не ведеться жодних робіт. Як показує практика, менеджер тримає в голові всього 5-6 клієнтів і зосереджує увагу тільки на них, але гроші, вони перебувають у всій клієнтській базі і чим більше він зможе відстежувати клієнтів, тим більше він їх обробить.
Автоматизація бізнесу за допомогою CRM-системи спростить вашу роботу як керівника. І спростить роботу ваших працівників. За однакових людських ресурсів і зусиль, при грамотному впровадженні, можна збільшити пропускну здатність у два, а то й утричі.
Ми прагнемо довести світові: «Під кожне завдання або рутинну роботу знайдеться модуль, який візьме цю роботу на себе!».