CRM BOX- ідеальне рішення для старту, що включає і CRM-систему і IP-телефонію з вже налаштованою синхронізацією між собою.
CRM - система Vtiger, підходить як ідеальне рішення при старті за рахунок, базових можливостей, які дозволяють:
- Вісти клієнтську базу – В системі передбачено 3 модулі накопичення клієнтської бази:
- Модуль звернення– у цьому модулі знаходяться всі потенційні клієнти, які тільки звернулися до вашої компанії, або якщо ваші менеджери займаються холодними дзвінками, до яких ви звернулися. І з якими ще нічого не відомо, чи проходитимуть бізнес процеси чи ні. Цей модуль використовується у бізнесах, у яких тривалий цикл продажів. І угоди можуть тривати від кількох тижнів, до кількох років, і як тільки клієнта починають вести по вирві продажів, його перетворять на контрагент, контакт і угоду.
- Модуль контрагенти – в цей модуль потрапляють клієнти, які вже стали покупцями або для яких готується договір, в модуль інтегровані контакти, угоди, замовлення.
- Модуль контакти – у цей модуль потрапляють контактні особи, з якими ви саме ведете переговори та прив'язуються до контрагенту, тобто до компанії, в якій працює контактна особа. Якщо працювати у сфері B2C, у цей модуль потраплятимуть контактні особи ваших клієнтів. Модуль інтегрований із угодами, замовленнями, товарами...
- Усі модулі накопичення клієнтської бази інтегрована система наступних кроків, система наступних кроків дозволяє не забувати про клієнтів і не втрачати їх. Планувати та бачити загальну завантаженість в цілому по компанії, виставляти події, завдання, бачити та переглядати в режимі онлайн завдання своїх співробітників та оцінювати завантаженість співробітника. Спостерігати як швидко співробітник реагує на заявку, що входить з сайту, і бере в роботу.
- Виробити системну роботу з клієнтами – базовий функціонал дозволить вам зрозуміти, чого вам не вистачає, які заперечення у більшості клієнтів, на якому з етапів продажу клієнти найчастіше відмовляються, які проблемні ділянки є у вашому реченні, побачити свій бізнес з боку клієнта, і зрозуміти куди далі рухатися, які процеси потрібно доопрацювати, автоматизувати та зробити більш прозорим.
- Виставляти рахунки прямо з CRM-системи, рахунки виставляються на основі замовлення, та зберігаються у картці цього клієнта, пов'язані із замовленням, за яким вивели цей рахунок. Клієнт дзвонить, просить оформити замовлення, менеджер прямо в його картці оформляє замовлення, клієнт просить рахунок, він перетворює замовлення на рахунок, і прямо із системи відправляє клієнту на електронну пошту рахунок.
- Вісти облік клієнтів в офлайн точках. У CRM-системі Vtiger, передбачений під офлайн точки модуль “користувачі”, в даному модулі ви створюєте офлайн точку, називаєте її, підв'язуєте до неї людей, які там працюють - продавців, бухгалтерів, адміністраторів. Під час роботи, коли клієнтів обслуговують на касі, продавець уточнює дані, одним кліком формує замовлення. Які надалі зможе формуватися самостійно за допомогою інтеграції QR кодів, за якими продавець пробиває покупку клієнта, найчастіше, якщо клієнти авторизуватимуться, це буде як ще одне джерело накопичення клієнтської бази, і системної взаємодії з клієнтами при грамотному вибудовуванні бізнес-процесів.</li >
- Зберігати історію взаємодії з клієнтом у його картці та всю інформацію про клієнта.
- Вести проектні роботи, якщо ви займаєтеся будь-яким виробництвом прямо в системі. Коли клієнт дзвонить і просить під нього щось зробити, менеджер створює на основі цього замовлення проект. Коли система фіксує створений проект, керівнику проектних робіт надходитиме повідомлення, з проханням виставити терміни щодо цього проекту, призначити завдання, які потрібно виконати, щоб дійти основної мети проекту. Кожне завдання має свій опис, свої терміни виконання, і свій відповідальний, який виконує це завдання.
За рахунок відкритого доступу, який дозволяє поступово допилювати вашу систему в процесі вашого розвитку, і величезного функціоналу, який дозволяє автоматизувати всі процеси в компанії для системної та прозорої роботи всіх підрозділів у компанії, це рішення ідеально підходить для старту.
До всього цього також додається синхронізація з IP-телефонією, і базові налаштування по IP-телефонії. За допомогою суміщення 2-х цих програмних продуктів ви зможете:
- Охопити одні з найважливіших каналів зв'язку з вашими клієнтами.
- Відслідковувати як швидко менеджери реагують на заявки клієнта з сайту.
- Куди і коли і головне, як ефективно менеджер дзвонить.
- Всі дзвінки з вашими клієнтами будуть записані та містяться у картці клієнта.
- Суттєво економити на зв'язку за рахунок зв'язку за внутрішніми номерами.
- Задавати стратегію дзвінків та продажів, відштовхуючись від точних показників та цифр, які у вас знаходяться в CRM-системі.
Зрештою CRM BOX дає вам на початковому етапі базову платформу CRM-системи Vtiger для роботи з клієнтами, яку можна буде поступово модернізувати, економію на сервері так як телефонія і CRM-система будуть встановлюватися на один сервер. Базову платформу телефонії, яку можна буде додатково доопрацьовувати в процесі вашого розвитку. Економію на навчанні, оскільки ви почнете відразу працювати в CRM-системі, і коли прийде час здачі проекту та навчання, у вас будуть базові знання, і часу на навчання ваших співробітників буде витрачено менше.