CRM-система для юридичних компаній включає модулі для накопичення клієнтської бази, і систему автоматичних нагадувань, щоб не забувати про цих клієнтів. У модулі накопичення клієнтської бази будуть інтегровані модулі для зберігання документації по клієнтам. У кожній картці клієнта містяться документи, які відносяться саме до нього. Це сильно заощадить час, якщо по клієнту потрібно буде підняти всі документи, що стосуються саме нього, буквально за кілька кліків, у величезній клієнтській базі. А також не варто забувати про систему статусів. Система статусів дозволить робити важливі позначки у картках клієнта, які допоможуть розмежувати клієнтську базу за специфікацією та пріоритетністю. Також у CRM-систему для юридичних компаній налаштована інтеграція:
- З сайтом. Всі звернення з сайту автоматично переноситимуться в CRM-систему, розпаковуватимуться. Розпакування картки полягає в тому, що ставиться автоматичне завдання, юристу або менеджеру, який приймає заявки із сайту. Про те, що потрібно передзвонити клієнту. Якщо дзвінок було здійснено і розмова тривала не менше 11 секунд, завдання знімається, якщо менше завдання не знімається.
- З IP-телефонією. Телефонні дзвінки в наш час це один з основних потоків вхідного трафіку потенційних клієнтів в компанію. IP-телефонія інтегрована в CRM-систему, що дозволяє цей потік зробити більш прозорим. Інтеграція IP-телефонії з UTM-мітками на сайті, дозволить вам бачити прозорий трафік, від якого люди переходять на ваш сайт, і починають вам дзвонити. Це дасть вам можливість, спираючись на точні цифри, приймати рішення, які рекламні джерела дають більше конверсії, і грамотно розподіляти рекламний бюджет. Також всі дзвінки записуватимуться і підвантажуватимуться у картки клієнтів, до яких вони відноситимуться, перемикання по внутрішніх номерах між співробітниками та розмова по внутрішніх номерах. Всі дзвінки приймаються та здійснюються прямо з картки клієнта. Інтеграція IP-телефонії з CRM-системою, дозволить систему зробити живу, наповнить її додатковою статистикою, і дозволить вам зрозуміти, що ж відбувається в розмовах ваших співробітників з клієнтами.
- Інтеграція із SMS. Автоматизована SMS розсилка, дозволить вам уникнути постійних нагадувань клієнту в телефонному або ручному режимі, про те, що у якогось документа закінчується термін, і його потрібно скоро продовжити.
- Інтеграція з корпоративною поштою. Пошта, це як із джерел вхідного трафіку клієнтів у компанію, і інструмент маркетингу, зв'язку з накопиченої клієнтської базою. Так як у вас вся база буде знаходитися прямо в системі, забезпечити масове електронне розсилання, і при цьому відфільтрувати клієнтів, яким потрібне саме це електронне розсилання, складе не більше 5 кліків. У результаті виходить, що часу за фактом ви витратили не більше 10 секунд. А конверсія з цієї дії може становити десятки тисяч.