Для успішної роботи з CRM треба привчати себе до певного формату роботи:
- Всі нові завдання одразу вносьте в систему, а не записуйте на папері або щоденнику. Інформація повинна акумулюватися в одному джерелі.
- Після отримання листів від клієнтів або дзвінків одразу вносьте в систему завдання, які просять виконати клієнти. Інакше є ризик, що щось забудеться і зрештою не стане.
- Слідкуйте за завантаженістю та не перевантажуйте себе. Якщо Ви знаєте, що можете зробити протягом дня 5 завдань – не ставте 6, все одно не зробите – тільки терміни зірвете!
- Не переносіть термін виконання завдань, навіть якщо CRM дозволяє це зробити. Інакше CRM не допоможе позбутися прострочень. Привчіть себе, що всі завдання мають бути виконані, а чи не нескінченно переноситися. При допущенні прострочення штрафуйте себе (як видніше).
- Якщо Ви працюєте з командою, поясніть колегам, навіщо впроваджується CRM, і простежте, щоб цією системою все регулярно користувалися. Розробте систему заохочень за своєчасне виконання завдань та покарань – за прострочення завдань.
- Відслідковуйте статистику виконання завдань та аналізуйте, де виникають проблеми. Приймайте рішення щодо усунення вузьких місць у роботі команди.
- Починайте робочий день з відкривання CRM та перегляду завдань на поточний та наступний день. Наприклад, якщо поточний день не сильно завантажений, а завтра очікуються складні завдання. доцільно частину завтрашніх завдань зробити раніше, сьогодні.