СRM система - це прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації взаємовідносин з клієнтами компанії, чіткого структурування клієнтської бази та всіх змін по ній, щоденного планування та контролю за роботою відділу продажу.
Це рішення допоможе:
Компанія “Марат” займається автоматизацією будь-яких типів бізнес-процесів, професійний підхід до автоматизації з нашого боку дозволяє замовнику:
По-перше. Укласти свій персонал у рамки встановленого Вами бізнес-процесу, який дає максимальну результативність у тому, за що відповідає процес. Система працює в обидві сторони, вона спрощує роботу співробітників, автоматизуючи всю рутинну роботу, надаючи співробітникові справлятися зі своїми зобов'язаннями швидше та зручніше. Такий підхід прибирає одну з головних перешкод на шляху до автоматизованої та системної роботи – саботаж працівників. Продукт не лише замовнику спрощує життя, а й його співробітникам. Система сама вестиме співробітника за заданим алгоритмом, вчасно виставлятиме завдання, і ставитиме завдання у статус "ldquo;виконано”, тільки якщо буде зафіксовано виконання будь-якої дії, пов'язаної з цим завданням. CRM-система покаже прозору роботу співробітників, і загалом картину компанії. Якщо говорити про процес продажу, система покаже звідки надходить більший потік клієнтів, сама проведе клієнта та менеджера за заданим алгоритмом, і рано чи пізно, приведе клієнта до покупки товару. Ваш менеджер стане тільки пілотом, якому система на різних етапах виставлятиме завдання, просить заповнити результат розмови після дзвінка, сама набере номер і зателефонує замість співробітника, якщо клієнт залишив заявку на сайті, і з'єднуватиме його з клієнтом. Вона навіть відкриє картку під час розмови, щоб менеджер заповнив дані по клієнту, перетворює калькуляцію в рахунок тощо.
По-друге. Якщо автоматизація спрощує роботу, отже вона й підвищує пропускну спроможність підприємства з вже наявними людськими ресурсами. Співробітники починають виконувати більше роботи, обслуговувати більше клієнтів, ефективніше працювати, оскільки система мінімізує вплив негативних людських факторів на процес (Неуважність, лінь, незнання процесу – що після цієї дії потрібно робити).
По-третє. Автоматизована компанія отримує непереборну конкурентну перевагу серед конкурентів, які ще цього не дійшли. Керівник компанії бачить все - які рекламні джерела дають більше теплих клієнтів, вузькі місця у вирві продажів (де найбільше втрачається клієнтів). Хтось із співробітників перестав працювати. Конверсію у продажу за сьогоднішній день, за тиждень, за місяць. Трафік вхідних, вихідних дзвінків, скільки співробітник прийшов працювати, скільки він запізнився. Як швидко співробітник підняв телефон, вільний, коли зателефонував клієнт. У будь-який момент керівник може виїхати на зустріч, і не переживати, що без нього нічого не працюватиме. Замовник задає стратегію роботи в системі, після чого йому залишається контролювати та спостерігати за роботою, та своєчасно змінювати тактику та стратегію свого бізнесу.