CRM-система для інтернет магазину є програмним комплексом, який спростить роботу ваших співробітників і роботу керівника в управлінні процесом і прийнятті вірних управлінських рішень, спираючись на точні цифри, які будуть відображені в CRM-системі.
CRM-система дасть можливість структурувати та вести у зручному форматі клієнтську базу. Всі взаємодії ваших менеджерів, а також людей, які займаються відправкою та комплектацією товару, проходитимуть через CRM-систему. CRM-система, в наш час, це не тільки контроль лояльності клієнта та процесу продажу – вона лягає в основу всіх процесів компанії, і кожен співробітник починає працювати в цій системі, тому що вона спрощує роботу, умовно кажучи, «ставить на колію». Всі необхідні інструменти знаходяться в системі та програмуються спеціально під ваші бізнес-процеси. Система сама веде співробітників за алгоритмом, відштовхуючись від того, що клієнт сказав або від події, яка сталася, згідно з алгоритмом, який ми разом з вами пропрацюємо та впровадимо. Модулі, закладені в CRM-систему, допомагають укласти в рамки алгоритму всіх співробітників компанії, починаючи з менеджера і закінчуючи людиною, яка відправляє товар клієнту. Звичайно, якщо все це відбувається в системі, керівник може отримувати аналітику з усіх процесів, що відбуваються в компанії, фільтрувати за прогресом, отримувати аналітику в графічних звітах скільки товару було надіслано сьогодні. Потік клієнтів, що входять за сьогоднішній день, з якого джерела всі ці клієнти зайшли в компанію, щоб правильно розподіляти бюджет і гарантовано отримувати дохід з грошей, вкладених у рекламну кампанію. Ви зможете відстежувати, наскільки ваші співробітники вкладаються в роботу - скільки співробітників прийшов на роботу і скільки він провів часу за роботою, розмовою, оформленням необхідних документів, що і в який проміжок часу він робив.
У цьому пакеті вбудована IP-телефонія, яка дуже корисна. IP-телефонія має багаті функції управління дзвінками. У вартість пакетів входить: базове налаштування системи, навчальна документація у вигляді схем та базове навчання співробітників вашої компанії.
CRM для інтернет-магазинів має такі особливості:
- облік та ведення клієнтської бази
- збереження історії замовлень кожного клієнта
- інтеграція з ip-телефонією для call-центру інтернет-магазину
- система автоматичних нагадувань, щоб менеджери не забували передзвонити клієнтові або відправити доставку зручне
- автоматичні email розсилки для клієнтів інтернет-магазину, зі статусами замовлень та часом доставки