MARAT LOGO

Графік роботи:

Пн-Пт, 9:00 - 18:00

Замовити дзвінок
Введіть ваш номер телефону і ми подзвонимо вам самі

Ім'я
E-mail
Телефон

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

UARU
Головна / IP Телефонія

IP Телефонія

У потреби кожної компанії входить телефонний зв'язок. Особливо в наше століття, коли на прийняття рішень та роздачу вказівок керівнику може бути доступний лічені години, а то й хвилини. У такі моменти віддати відповідні вказівки необхідно негайно, інакше наслідки можуть мати непоправний характер. Одним із рішень таких питань може стати міні-АТС на базі Asterisk. Asterisk – дуже гнучкий інструмент, здатний подолати найнетривіальніші завдання та підлаштуватися під будь-який режим роботи компанії, забезпечити зручність роботи між відділами та полегшити завдання менеджерів, рівномірно розподіляючи дзвінки між командою.

Як це досягнуто? Asterisk спочатку була створена на противагу дорогим і закритим рішенням, наприклад міні-АТС на базі систем Cisco. На відміну від цих варіацій PBX, Asterisk має відкритий код, тобто. його можна видозмінити, не вдаючись до допомоги компанії-виробника, що вже дає сотні очок фори та суттєву економію на розширенні та обслуговуванні обладнання. Також, за роки свого розвитку, Asterisk став дуже незалежним продуктом, має величезну аудиторію користування та неймовірно величезну спільноту розробників, адже кожен адміністратор PBX вже є розробником власних рішень під потреби своєї компанії. Внаслідок таких сприятливих умов Asterisk PBX став найпопулярнішою міні-АТС у світі!

Головна зручність телефонії в оптимізації витрат та ефективному розподілі дзвінків, таким чином на відпрацювання одного клієнта йде менше ресурсів, як грошових, так і людських. Достатньо, наприклад, встановити одну чергу, щоб збільшити пропускну спроможність у два рази, що відобразиться і на прибутку. Веб-статистика допоможе Вам спостерігати зміни у графіку дзвінків: у які дні та в який час потрібно зміцнювати команду менеджерів додатковими кадрами, з яких джерел Вам надходить найбільше клієнтів та де потрібно посилити рекламу, перекинувши ресурси з менш прибуткових джерел. Запис дзвінка також дуже корисний інструмент, у вирішенні конфліктних питань, а й у контролі якості розмови менеджерів, виявлення слабких місць сценарію розмови та проведення роботи над помилками. Інтерактивне меню зменшить навантаження на секретаря, надавши можливість вибрати натисканням кнопки потрібний відділ або навіть конкретного користувача.

Asterisk не просто має подібний функціонал, його можливості практично не обмежені, система може задовольнити абсолютно будь-які потреби.