Впровадження системи CRM виконується висококваліфікованими фахівцями в галузі програмування, які виконають поетапний ряд робіт:
Перший етап.
Необхідне попереднє обстеження, яке буде проводитися спільно з представниками компанії для аналізу та опису бізнес-процесу. Цей етап дозволяє з максимальною точністю досягти результатів, які запланував замовник.
Другий етап.
Розробка та тестування CRM системи. Розробка системи проводиться на основі складеного та погодженого із замовником технічного завдання.
Третій етап.
Імпорт даних замовника до системи CRM. На цьому етапі фахівці обробляють та переносять базу замовника для подальшого використання інформації.
Четвертий етап.
Навчання персоналу системі CRM. З більш детальною інформацією можете ознайомитись у пункті «Навчання користувачів».
П'ятий етап.
Технічна підтримка та розвиток. Перевагою нашої компанії є технічна підтримка професійних та ввічливих менеджерів, які Вам нададуть допомогу негайно.
У більшості випадків, впровадження CRM-систем краще починати з CRM-BOX.
CRM BOX - ідеальне рішення для старту, що включає і CRM-систему Vtiger і IP-телефонію з синхронізацією дзвінків.