MARAT LOGO

Графік роботи:

Пн-Пт, 9:00 - 18:00

UARU
Головна / Наші послуги по CRM-системі / Впровадження CRM систем

Впровадження CRM систем

Впровадження CRM систем
Написати нам
Написати нам

Введіть код:

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Швидке замовлення консультанта

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

Послуги з CRM

Продаж та впровадження системи

Налаштування та доопрацювання під вимоги клієнта

Створення модулів для CRM

Інтеграція телефонії

Оплата

Готівкою, Безготівкою, Кредит, Visa/MasterCard

Гарантія

Гарантійний супровід CRM систем

Безкоштовне консультування

Система CRM (Customer Relationship Management) – система взаємодії з клієнтами. CRM – системи – це цифровий мозок сучасного бізнесу. Як правило, це онлайн платформа для обліку та організації роботи з клієнтами, а також для організації маркетингу, клієнтського сервісу та продажів.

Впровадження CRM системи – це стратегічний крок розвитку компанії, який виводить бізнес на якісно новий рівень. Впровадження СРМ є комплексом рішень для автоматизації бізнес-процесів, оптимізації стратегій компанії, механізм взаємодії з клієнтами (збір інформації, отримання даних, аналіз, збереження даних).

Впровадження СРМ є комплексом рішень для автоматизації бізнес-процесів, оптимізації стратегій компанії, механізм взаємодії з клієнтами (збір інформації, отримання даних, аналіз, збереження даних).

Етапи впровадження системи CRM

Впровадження системи CRM виконується висококваліфікованими фахівцями у галузі програмування, які виконають поетапний ряд робіт:

Перший етап – Підбір CRM системи.

Необхідне попереднє обстеження, яке буде проводитися спільно з представниками компанії для аналізу та опису бізнес-процесу. Цей етап дозволяє з максимальною точністю досягти результатів, які запланував замовник. Після чого є чітке розуміння, яким функціоналом повинна мати CRM система і визначать вибір платформи для системи.

Другий етап – Впровадження CRM.

Ключовий етап проекту на якому відбувається деплой системи, базове налаштування та побудова процесів усередині ЦРМ, а також повна їх автоматизація. Створення логіки роботи в системі CRM. Впровадження системи проводиться на основі складеного та погодженого із замовником технічного завдання.

Третій етап – Наповнення та інтеграція із сервісами

Імпорт даних замовника до бази системи CRM. На цьому етапі фахівці обробляють та переносять базу замовника для подальшого використання інформації. Підключення всіх зовнішніх послуг. Інтеграція CRM із сайтом, IP-телефонією, маркетплейсами, модулями служб доставок тощо.

Четвертий етап - Навчання та супровід.

Навчання персоналу в системі CRM. Технічна підтримка та розвиток.