MARAT LOGO

Графік роботи:

Пн-Пт, 9:00 - 18:00

UARU
Головна / CRM у бізнесі / CRM система для відділів продажу

CRM система для відділів продажу

CRM система для відділів продажу
Написати нам
Написати нам

Введіть код:

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Швидке замовлення консультанта

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

Послуги з CRM

Продаж та впровадження системи

Налаштування та доопрацювання під вимоги клієнта

Створення модулів для CRM

Інтеграція телефонії

Оплата

Готівкою, Безготівкою, Кредит, Visa/MasterCard

Гарантія

Гарантійний супровід CRM систем

Безкоштовне консультування

Відділ продажів у будь-якій компанії це один із найголовніших відділів, оскільки бізнес не може існувати без продажу. І в той же час, це один із складно контрольованих відділів, оскільки все дуже часто залежить від людського чинника. CRM-система налаштована для контролю лояльності клієнта, це ідеальний інструмент контролю показників відділу продаж, контролю менеджерів, які працюють у цьому відділі.

CRM-система для відділу продажів включає:

  • Інтеграція з сайтом – дозволяє мінімізувати втрату інформації, яка надходить із сайту, автоматизувати процес обробки заявок та посилити контроль над менеджерами. Як тільки заявка прийшла з сайту, менеджеру відразу ж виставляється завдання передзвонити та обробити заявку. Завдання знімається лише в тому випадку, якщо менеджер передзвонив і поспілкувався з клієнтом не менше 11 секунд (налаштовується індивідуально). Час, коли він конкретно зателефонував та виконав завдання в системі фіксується, за рахунок цього можна вивести звіт, скільки в середньому менеджер реагує на замовлення за часом.
  • Інтеграція з IP-телефонією –дозволяє менеджеру дзвонити і приймати дзвінки прямо з CRM-системи. Коли менеджеру надходить вхідний дзвінок, він відразу бачить хтось йому дзвонить, і може відразу ж перейти в картку клієнта, що телефонує. Кожен дзвінок прикріплюється до картки клієнта, до якого він ставиться і записується. Запис дзвінків, дасть вам зрозуміти, що у вас взагалі відбувається у відділі продажів, наскільки якісно та правильно менеджер обслужив того чи іншого клієнта.
  • Інтеграція з електронною поштою – дозволяє робити масові електронні розсилки за обраним за допомогою фільтрів сегментом клієнтів, вести листування поштою прямо в картці клієнта, відправляти комерційні пропозиції безпосередньо в системі.
  • Інтеграція з 1С- дозволить виставляти рахунки з CRM-системи та вести облік проданих товарів зі складу.
  • Модуль SMS розсилки – дозволить робити масову SMS розсилку і автоматично повідомляти клієнта про те, що його товар укомплектований, і їде на нову пошту.