MARAT LOGO

Графік роботи:

Пн-Пт, 9:00 - 18:00

Замовити дзвінок
Введіть ваш номер телефону і ми подзвонимо вам самі

Ім'я
E-mail
Телефон

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

UARU

SugarCRM

SugarCRM
Написати нам
Написати нам

Введіть код:

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Швидке замовлення консультанта

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

Послуги з CRM

Продаж та впровадження системи

Налаштування та доопрацювання під вимоги клієнта

Створення модулів для CRM

Інтеграція телефонії

Оплата

Готівкою, Безготівкою, Кредит, Visa/MasterCard

Гарантія

Гарантійний супровід CRM систем

Безкоштовне консультування

Головна особливість Sugar CRM – це використання принципу відкритого вихідного коду. Спеціалізовані версії продаються розробником в окремих кейсах, а базова версія розповсюджується безкоштовно. Друга перевага - побудова на зв'язці LAMP, що зарекомендувала себе (в окремих випадках можлива робота на WAMP). Небагато технічних деталей:

  • СУБД: MySQL
  • ОС: Серверна частина рекомендується на LAMP, користувачі працюють через інтернет-браузер на будь-якій платформі
  • Клас ліцензії: Open Source
  • Мова програмування: Java, PHP

Опис модулів системи

  • Контрагенти — зрозумілий кожному термін. Тут зберігаються Ваші клієнти з усіма адресами, телефонами, реєстраційними даними та подібною інформацією.
  • Контакти — відображає всіх людей, з якими спілкуються ваші співробітники. Як правило, контакт пов'язаний із певним контрагентом.
  • Угоди — інформація про проведені або поточні угоди, відображаються різні стадії угод та їх поточний статус.
  • Звернення — служить для відстеження звернень клієнтів із різних питань. Часто зв'язується із вкладкою помилок.
  • Помилки — показує допущені помилки та дозволяє контролювати відповідального за їх виправлення.
  • Проекти — розділ створення проекту з різними вкладеними завданнями. Для проектів визначається виконавець та інша пов'язана інформація.
  • Календар — поєднує в собі дані про дзвінки, зустрічі та завдання. Календар можна переглянути по днях, тижнях та місяцях. Можливо, призначити доступ до особистого календаря іншим користувачам системи для планування спільної роботи.
  • Дзвінки — вхідні та вихідні дзвінки користувача системи. Є можливість надсилання нагадувань на пошту або спливаюче вікно.
  • Зустрічі — показує призначені зустрічі користувача. Також можна призначити зустріч для іншого працівника з можливістю інформування та нагадування.
  • Завдання — список цілей із зазначенням статусу, ходу виконання завдання та терміну його виконання. Можливе призначення завдань для інших користувачів.
  • Попередні контакти — розділ, призначений для внесення клієнтів, які тільки починають цікавитись Вашими послугами (за допомогою цього модуля можна уникнути засмічення списку контрагентів). Інформація може вносити вручну та автоматично за допомогою інструмента WEB-форми. Наприклад, на Вашому сайті налаштовуються спеціальні поля, в які користувач може внести інформацію про себе не залишаючи сайт. З цього розділу можна автоматично створити контакт або контрагента.
  • E-mail – модуль роботи з користувальницькою (або корпоративною) поштою. Можливе створення красивих шаблонів листа та розсилок за заздалегідь створеними списками. Існує кілька варіантів розсилки, від одноразового до постійного (наприклад, раз на місяць). Після проведення розсилки створюється докладний звіт, в якому зазначається кількість доставлених та прочитаних листів, а також тих адресатів, які перейшли за посиланнями з листа або відписалися від розсилки.
  • Документи — можливо завантажити документи та зв'язати їх з контрагентом, контактом або угодою.
  • Маркетинг — в основному використовується для управління розсилками та обліку інших маркетингових компаній. Інше — існують ще безліч різноманітних частин Sugar, які можуть стати в нагоді для певних галузей бізнесу: страхування, сервісних компаній, реклами, event-агентств, продавців ПЗ, нерухомості та ін.