У Завданнях легко планувати та контролювати роботу всіх співробітників. Швидкі фільтри показують важливі списки справ – "мої", "гарячі", "забуті" та "на сьогодні". Закривати та переносити завдання можна прямо у списку.
Календар
Календарний вид завдань дозволяє зручно планувати зустрічі та спільну роботу – тут відображаються всі події з прив'язаного календаря та всі заплановані через FreshOffice завдання на вибраний період. Нові завдання з'являються одночасно і в FreshOffice, і в календарі Google.
Угоди
Робота з операцій ведеться окремо від рутинних завдань. Це допомагає ефективно управляти можливостями та розставляти пріоритети. За сумою відкритих угод можна судити про очікувану виручку, за сумою успішно закритих – про те, як добре працює відділ продажу.
Web-інтеграція
Зберіть з готових полів форму реєстрації, скопіюйте HTML-код і вставте його на ваш сайт. Тепер усі нові ліди потраплятимуть безпосередньо до CRM. Створюйте різні форми для кожного лендингу та порівнюйте ефективність.