CRM-система Vtiger для call-центрів дозволяє автоматизувати та систематизувати роботу. Вона дозволить вашому call-центру:
- Вісти Вашу клієнтську базу.
- Працювати з карткою клієнта у максимально зручній формі.
- Робити вибірку по клієнтській базі за кілька секунд за допомогою фільтрів.
- Робити масову СМС та електронну розсилку, яка дозволить Вам донести інформацію більшій кількості клієнтів.
- виставляти рахунки прямо з системи CRM.
CRM-система Vtiger, дозволить вам бачити картину загалом по вашій компанії - скільки на кожного менеджера/оператора надійшло вхідних дзвінків та заявок, скільки з цих людей стали вашими клієнтами, на якому з етапів продажів найчастіше переривається зв'язок із вашими клієнтами і усунути ці проблеми, щоб збільшити конверсію вашої компанії.
- В даний момент ви знаєте куди ваші менеджери/оператори дзвонять?
- А чи варто взагалі дзвонити цим людям?
- А кому ваш менеджер/оператор повинен був зателефонувати, але забув?
- Як він спілкувався з вашим клієнтом?
Інтеграція CRM-системи з IP-телефонією, дасть можливість бачити куди ваш менеджер дзвонив, скільки довелося трафіку в цілому, на компанію, і індивідуально по менеджеру. Як швидко ваш менеджер відреагував на дзвінок. IP-телефонію можна налаштувати таким чином у CRM-системі, щоб кожен менеджер/оператор мав ліміт за який він повинен встигнути відповісти, а якщо не встиг, то дзвінок піде до іншого. Таким чином люди, які сидять у вашій компанії за ставку автоматично відсіюватимуться. Вам навіть не потрібно буде думати про це.
Ви самі задаватимете стратегію обдзвону вашого call-центру виходячи з точних цифр і даних, які будуть знаходитися у Вас в CRM-системі. Самі вирішуватимете яким людям потрібно зателефонувати цього тижня.
У CRM-системі Vtiger, ви зможете побачити, як швидко ваші співробітники укомплектовують товар на відправку вашому клієнту, а також відстежувати в режимі онлайн, де зараз знаходиться товар, який ви відправили клієнту завдяки зв'язку CRM-системи з Новою Поштою.
CRM-система Vtiger охоплює всі канали зв'язку з вашими клієнтами, всі ваші дзвінки, листування через електронну пошту, через соц. мережі - будуть у картці клієнта з яким вони пов'язані.