MARAT LOGO

Графік роботи:

Пн-Пт, 9:00 - 18:00

UARU

Дзвінки

Ваша віртуальна АТС. Телефонуйте з «Бітрікс24» на звичайні телефони - міські та мобільні! Приймайте вхідні дзвінки. Розподіліть дзвінки між співробітниками. Зв'яжіться з колегою, який зараз офлайн, зателефонуйте клієнтам, партнерам прямо з CRM.

IP-телефонія в Бітрікс24

Використовуйте всі можливості інтернет-телефонії для розвитку
вашого бізнесу та підвищення продажів.

  • Дзвоніть та приймайте дзвінки через Бітрікс24
  • Підвищуйте продаж
  • Відрізняйтесь від конкурентів
  • Автоматизуйте роботу
  • Контролюйте дзвінки співробітників
  • Економте на обладнанні та дзвінках

Збільшення продажів

Як хмарна АТС у Бітрікс24 допоможе підвищити продажі? Дуже просто – це найважливіший інструмент у формуванні ваших стосунків із клієнтами. Вони запам'ятають вашу компанію, повернуться до вас і рекомендуватимуть вас. Уявіть:

  • Клієнт дзвонить до вашої компанії та чує ваше власне голосове вітання, дізнається вашу мелодію.
  • Він потрапляє відразу на свого менеджера, не чекаючи кілька хвилин, доки його перемикають.
  • Менеджер не перепитує клієнта, хто він і що замовляв – вся інформація вже є.
  • Коли телефонує новий клієнт, менеджер відразу додає його до CRM.
  • Навіть пропущений дзвінок фіксується в CRM і стає вашою «зачіпкою», потенційним покупцем.
  • У звітах по дзвінках керівник бачить, як працює кожен менеджер та весь відділ продажу в цілому.
  • Запис дзвінків допомагає з'ясувати, як менеджери спілкуються з клієнтами, та визначити найкращі сценарії продажу.

Все це можливо з телефонією через інтернет у «Бітрікс24»

Все готове до роботи 

Офісна IP-телефонія більше ніколи не буде складною, незрозумілою та дорогою, як раніше! Підключати віртуальну АТС не потрібно – все готово:

  • Не потрібно встановлювати додаткове ПЗ
  • IP інтернет-телефонія вже налаштована
  • Ви заощаджуєте на обладнанні та дзвінках
  • Офіс більше не прив'язаний до робочого місця

Організація IP-телефонії

У Бітрікс24 є три варіанти роботи з інтернет АТС:

  • Прив'язка власного телефонного номера (працює для вихідних дзвінків)
  • Оренда віртуального номера телефону (міського та федерального 8 800) для вхідних та вихідних дзвінків
  • Інтеграція з вашою SIP телефонією

Коли вам дзвонить клієнт

  • У вас немає обмежень на вхідні лінії (багатоканальний телефон)
  • Для вас усі вхідні дзвінки – безкоштовно (крім 8800)
  • Працюють правила обробки вхідних викликів: розподіл черги дзвінків між співробітниками, облік перерв та робочого дня
  • Для всіх співробітників є внутрішні номери (від 1 до 9999)
  • Можлива переадресація виклику між співробітниками компанії (за внутрішнім номером або ім'ям та прізвищем)
  • Можливий одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників у черзі (дзвінок надійде всім обраним операторам відразу, і клієнту відповість той, хто зараз на місці)
  • Нотифікації про пропущені дзвінки
  • На додаток до гарнітури можна використовувати звичайний телефон
  • Ведеться автоматичний запис телефонних розмов
  • Клієнт може оцінити розмову (автоматично запускається прохання оцінити розмову після кожного дзвінка)
  • Зберігається історія та детальна статистика всіх дзвінків
  • Джерело дзвінка визначається за номером телефону, можна оцінити ефективність каналів реклами.

Інтеграція з CRM

Віртуальна АТС в Бітрікс24 тісно пов'язана з CRM.

  • Ім'я клієнта автоматично визначається під час вхідного дзвінка (відкривається картка клієнта)
  • Автоматично фіксується джерело залучення клієнта, що допомагає оцінити ефективність каналу реклами
  • Під час дзвінка можна працювати з угодами, пропозиціями та рахунками цього клієнта
  • Кожен дзвінок автоматично фіксується в СRM
  • Файл із записом розмови з клієнтом буде прикріплений до картки клієнта
  • Можна зателефонувати з комп'ютера на мобільний чи міський номер клієнта
  • Якщо телефонує новий клієнт, його можна відразу додати до CRM
  • Додавати нового клієнта до CRM можна автоматично за дзвінком (навіть пропущені дзвінки фіксуються)

Підключення своєї SIP АТС

  • Ви вже маєте свою SIP інтернет телефонію? Підключіть її до свого «Бітрікс24» та приймайте всі дзвінки всередині порталу
  • Для цього не потрібно інсталювати сторонні програми, всі дзвінки працюють прямо в браузері
  • Підключення своєї АТС для вхідних дзвінків – безкоштовно
  • Ціна SIP для вихідних дзвінків: 990 рублів на місяць
  • Ви маєте 60 безкоштовних хвилин вихідних дзвінків для тестування
  • При підключенні своєї хмарної або офісної АТС всі можливості дзвінків у «Бітрікс24», у тому числі інтеграція з CRM, зберігаються

Бітрікс24.Софтфон

Всі можливості «Бітрікс24.Телефонії» зберігаються і для розмов через мобільний телефон!

CRM та Телефонія в мобільному додатку «Бітрікс24» тісно інтегровані. Ведеться запис розмов, працює перенаправлення дзвінка на іншого співробітника, автоматичний напрямок дзвінка на відповідального та багато іншого.