Ваша віртуальна АТС. Телефонуйте з «Бітрікс24» на звичайні телефони - міські та мобільні! Приймайте вхідні дзвінки. Розподіліть дзвінки між співробітниками. Зв'яжіться з колегою, який зараз офлайн, зателефонуйте клієнтам, партнерам прямо з CRM.
IP-телефонія в Бітрікс24
Використовуйте всі можливості інтернет-телефонії для розвитку
вашого бізнесу та підвищення продажів.
- Дзвоніть та приймайте дзвінки через Бітрікс24
- Підвищуйте продаж
- Відрізняйтесь від конкурентів
- Автоматизуйте роботу
- Контролюйте дзвінки співробітників
- Економте на обладнанні та дзвінках
Збільшення продажів
Як хмарна АТС у Бітрікс24 допоможе підвищити продажі? Дуже просто – це найважливіший інструмент у формуванні ваших стосунків із клієнтами. Вони запам'ятають вашу компанію, повернуться до вас і рекомендуватимуть вас. Уявіть:
- Клієнт дзвонить до вашої компанії та чує ваше власне голосове вітання, дізнається вашу мелодію.
- Він потрапляє відразу на свого менеджера, не чекаючи кілька хвилин, доки його перемикають.
- Менеджер не перепитує клієнта, хто він і що замовляв – вся інформація вже є.
- Коли телефонує новий клієнт, менеджер відразу додає його до CRM.
- Навіть пропущений дзвінок фіксується в CRM і стає вашою «зачіпкою», потенційним покупцем.
- У звітах по дзвінках керівник бачить, як працює кожен менеджер та весь відділ продажу в цілому.
- Запис дзвінків допомагає з'ясувати, як менеджери спілкуються з клієнтами, та визначити найкращі сценарії продажу.
Все це можливо з телефонією через інтернет у «Бітрікс24»
Все готове до роботи
Офісна IP-телефонія більше ніколи не буде складною, незрозумілою та дорогою, як раніше! Підключати віртуальну АТС не потрібно – все готово:
- Не потрібно встановлювати додаткове ПЗ
- IP інтернет-телефонія вже налаштована
- Ви заощаджуєте на обладнанні та дзвінках
- Офіс більше не прив'язаний до робочого місця
Організація IP-телефонії
У Бітрікс24 є три варіанти роботи з інтернет АТС:
- Прив'язка власного телефонного номера (працює для вихідних дзвінків)
- Оренда віртуального номера телефону (міського та федерального 8 800) для вхідних та вихідних дзвінків
- Інтеграція з вашою SIP телефонією
Коли вам дзвонить клієнт
- У вас немає обмежень на вхідні лінії (багатоканальний телефон)
- Для вас усі вхідні дзвінки – безкоштовно (крім 8800)
- Працюють правила обробки вхідних викликів: розподіл черги дзвінків між співробітниками, облік перерв та робочого дня
- Для всіх співробітників є внутрішні номери (від 1 до 9999)
- Можлива переадресація виклику між співробітниками компанії (за внутрішнім номером або ім'ям та прізвищем)
- Можливий одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників у черзі (дзвінок надійде всім обраним операторам відразу, і клієнту відповість той, хто зараз на місці)
- Нотифікації про пропущені дзвінки
- На додаток до гарнітури можна використовувати звичайний телефон
- Ведеться автоматичний запис телефонних розмов
- Клієнт може оцінити розмову (автоматично запускається прохання оцінити розмову після кожного дзвінка)
- Зберігається історія та детальна статистика всіх дзвінків
- Джерело дзвінка визначається за номером телефону, можна оцінити ефективність каналів реклами.
Інтеграція з CRM
Віртуальна АТС в Бітрікс24 тісно пов'язана з CRM.
- Ім'я клієнта автоматично визначається під час вхідного дзвінка (відкривається картка клієнта)
- Автоматично фіксується джерело залучення клієнта, що допомагає оцінити ефективність каналу реклами
- Під час дзвінка можна працювати з угодами, пропозиціями та рахунками цього клієнта
- Кожен дзвінок автоматично фіксується в СRM
- Файл із записом розмови з клієнтом буде прикріплений до картки клієнта
- Можна зателефонувати з комп'ютера на мобільний чи міський номер клієнта
- Якщо телефонує новий клієнт, його можна відразу додати до CRM
- Додавати нового клієнта до CRM можна автоматично за дзвінком (навіть пропущені дзвінки фіксуються)
Підключення своєї SIP АТС
- Ви вже маєте свою SIP інтернет телефонію? Підключіть її до свого «Бітрікс24» та приймайте всі дзвінки всередині порталу
- Для цього не потрібно інсталювати сторонні програми, всі дзвінки працюють прямо в браузері
- Підключення своєї АТС для вхідних дзвінків – безкоштовно
- Ціна SIP для вихідних дзвінків: 990 рублів на місяць
- Ви маєте 60 безкоштовних хвилин вихідних дзвінків для тестування
- При підключенні своєї хмарної або офісної АТС всі можливості дзвінків у «Бітрікс24», у тому числі інтеграція з CRM, зберігаються
Бітрікс24.Софтфон
Всі можливості «Бітрікс24.Телефонії» зберігаються і для розмов через мобільний телефон!
CRM та Телефонія в мобільному додатку «Бітрікс24» тісно інтегровані. Ведеться запис розмов, працює перенаправлення дзвінка на іншого співробітника, автоматичний напрямок дзвінка на відповідального та багато іншого.