CRM-система Vtiger у бізнесі, який займається перевезеннями, стає:
- Надійною базою даних, в якій можна побачити загальну картину по тому, скільки надійшло заявок з сайту, скільки дзвінків прийшло на одну людину і загальну картину по вашій компанії.
- Скільки з цих людей, які звернулися до вас через дзвінки та заявки, стали вашими клієнтами.
- Бачити в будь-який час конверсію загалом по компанії і конкретно по одній людині.
- Автоматизувати всі процеси, які відбуваються у вас у компанії та з вашими клієнтами.
- Бачити та аналізувати, скільки і з якого джерела прийшло клієнтів у вашу компанію, і вкладати гроші тільки в ті джерела, які приносять вам клієнтів.
Вся інформація про ваших клієнтів тепер зберігатиметься в картці клієнта:
- Особисті дані.
- Документи, пов'язані з цією людиною.
- Листування в електронному вигляді, які велися з цією людиною.
- Номери машин, що перевозили цього клієнта.
- Вся історія взаємодії з ним.
- Відповідальних менеджерів щодо цього клієнта.
За рахунок прозорої та максимально зручної роботи, яка дає Vtiger, можна:
- Відстежити, на якому етапі з продажу найчастіше переривається зв'язок із клієнтом, та усунути ці проблеми. Як підсумок - підвищити конверсію.
- Робити масові електронні та SMS розсилки по вибраним вами клієнтам.
- Задавати стратегію роботи вашого персоналу, контролювати виконання поставлених завдань та відпрацювання процесів, що відбуваються у вашій компанії.
Виставляти завдання та перевіряти виконання поставлених завдань допоможе система спільних календарів. Принципи роботи:
- Систему загальних календарів зроблено таким чином, що туди не потрібно постійно заходити, і дивитися, що і коли потрібно зробити. Вона сама вам нагадає, про це аж до точного часу початку та закінчення завдання.
- Її можна налаштувати так, щоб ви і ваші співробітники точно не забули про поставлені завдання. Можливе надсилання нагадувань на телефон, електронну пошту та екран комп'ютера.
Ви точно знаєте, що Ваші співробітники здійснюють дзвінки. А ви знаєте, куди вони дзвонять і чи варто взагалі цим людям дзвонити?
Як вони спілкувалися з вашими клієнтами?
Куди вони мали подзвонити, але забули?
При синхронізації CRM-системи з IP-телефонією ви точно знатимете куди і навіщо телефонували ваші співробітники, як вони спілкувалися з клієнтом, і, якщо надійде скарга на одного з ваших співробітників, дзвінок можна буде швидко підняти по цьому клієнту, оскільки всі дзвінки, пов'язані з ним, будуть у його картці.
Синхронізація CRM-системи з IP-телефонією дозволяє зробити ліміт, за який менеджер повинен зреагувати на замовлення. А якщо він не встиг – то заявка піде до іншого менеджера. Таким чином ті люди, які просто сидітимуть у вас на роботі за зарплату, автоматично відсіюватимуться, вам навіть думати про це не доведеться.
Ваші співробітники зможуть здійснювати дзвінки при синхронізації прямо з системи CRM.
Автоматизація вашого бізнесу за рахунок CRM-системи дасть вам можливість працювати системно, прозоро та в максимально зручному форматі. Можлива синхронізація з усіма програмами, сайтами. Можливості CRM-системи Vtiger безмежні.